HSS_2020 Kızlar bazen bebeyım karnımın bır tarafına gelıyo yanı bı taraf daha buyuk oluyo sonra duzelıyo normalmı 32 haftalık hamıleyım
Bugleminannesi HSS_2020 bende 33+2 yim canım. O dediğin kasılma senin. Bendede oluyor bu zamanlarda herkeste olur zaten . Ama günde 10 kez den fazla olmaması gerekiyor. Erken doğum riski oluyor fazlası. Dikkat et fazla yorma kendini dinlen .
Anneyimmmmm HSS_2020 canım bende de hamileliği boyunca hep öyle oldu. Hep sağ tarafımda toplanırdı sol bomboş kalırdı. Şükür sağlıcakla doğdu sıkıntı olmadı
Emine_Leyla Bugleminannesi canm valla saymadım hiç ama beim toplanması çok oluyor kasıyor birarada toplanması öyle çok degilde gunde bazen bi iki ama surekli tas gibi oluyor acitiyor hele su kac gündur
Bugleminannesi HSS_2020 benimkininde hala başı yukarda sezeryan olcam onu umursamiyorum da . Sıkıntı yapma normal artık yalancı sancıların da olur arada
Bugleminannesi HSS_2020 zorunlu benim sağlık sorunlarım var . Zorunlu olmasa da yine de sezeryan isterdim normale cesaret edemem
Tgb060919 Anneyimmmmm 30.haftadayız benim de hep sağ tarafımda toplanıyor sertlik oluşuyor. Dr kafası sağda ama daha 36 ya kadar çok değişir dedi. Sizin pozisyonu nasıldı?
Bugleminannesi Emine_Leyla günde 1 2 defa normal . Benim çok oluyordu bazen yuruyemiyordum hatta doktora gittim o sırada kasilmam vardı nst de sancı çıktı hastaneye yatırdılar.
My-Baby HSS_2020 ben de 32.haftadayim bende de oluyo aynisi her gun olmasa da bikac gun de 1-2defa oluyo normal sanirim
Gunesinponcikannesi HSS_2020 evet bende de oluyor o toplanma sırasında sancıda oluyor kasılma deniliyor günde 4-5 kere falan yaşıyorum bende 32. Haftadayım
Ask_H HSS_2020 evet canım az kaldı ama çok dayanıyor bazen aklım çıkıyor canım çok acıyor yürüyorum geçiyor sonra sağlıkla gelsinler inşallah
Emine_Leyla Bugleminannesi kaç haftaliktin canm sen öyle oluyor benim daha 29+2 Ama sürekli topluyor kasıyor kendini taş gibi oluyor