sdnrkya canım hiç bir zaman umudunu kaybetme. Ben 1er sene ara ile iki kez bebeğimi kaybettim. Her şey çok güzel giderken 9. Hafta da kalbi duruyor. Yapılmayan test kalmadı. Teşhis konulamadı. O ladar yıprandım ki bemi hiç kimse anlamadı. Birde bunun üstüne anasınıfı öğretmeniyim. Her gün o çocukları gördüğüm de içim acıyordu. Sonra şükretmeyi bilmem gerekiyor kendine gel dedim. Ve 1 sene kendimi toparlamak için bıraktım. Bu ay kontrol olup klomene başladım. Adetime 4 gün var bekliyorum. Biliyorum Rabbim doğru zamanı biliyor. Her şeydr var bi hayır. Olumsuz düşünürsek kendimizi yıpratmaktan başka bişey yapmayız. Rabbim hiç birimizin kucağını boi bırakmasın🙏🙏 bol bol dua et meryem suresi oku. 🙏