kocak_57 idrar yolların ağrıyodu belime vuruyodu ağrısı sonra böbreğime taş oturmuş gibi kütük gibiydi böbreğime hafif vururken bile ağrı yapıodu çok kötü günler geöirdim inşallah sizinli böle olmaz stent takılması geç kalındığı için ağrılardan suyum azaldı stebt takılınca bütün ağrılarım geçti eğer bu hamileliktede aynı şeyler olursa erkenden taktırcam stenti