Subuss6 Kızlar kimler ankaradan 😁 Hangi hastane ve hangi doktora gidiyorsunu ve ne kadarlık hamilesiniz hadi sohbet edelim ben 4+6 bugün doktor arayışındayım hem fikir almıs oluruz❤️❤️👼🏻
Efsunnaz Subuss6 bende ankaradan 💁🏻♀️ Senol kalyoncu hocaya gidiyorum cok memnunum 😊 bu hafta 9 haftalik oldu 🤰🏻
mmylmz Subuss6 nende Ankaradayım. hastane degıl özel muayeneye gıdıyorum doğum ıcın hayırlısı ile güven yada tobb olacak doktorumun anlaştığı yerler orası bana bıraktı. 12 haftalığım. 17 nisanda kontrol bar testler var bakalım :) doktorum, Nezih Durmazlar. çok memnunum
Haticee06 Subuss6 Ankara altındağ nur tıp özel hastanede canan hoca var en son oraya gittim devam edicem inşallah
Efsunnaz Subuss6 4 haftalikken keseyi gordum bana haftaya tekrar gel bebegi gorelim dediler ama ben gitmek istemedim bu sefer gorunmez endiselenmeyim diye 🤦🏻♀️ 7 haftalikken senol hocayla tanistik o zaman ilk kez kendisini ve kalp atisini duyduk 💕 daha erken gorup duyabilirdik ama ben gitmek istemedim 😇
Subuss6 Efsunnaz ay maşallah 😍🥰 Darısı bana bakalım😇 Bende tüp bebekle hamileyim hala karar veremiyorum hangi doktora gideceğime
emrebeyza Medical park batıkent Neslihan Yerebasmaz hocaya gidiyorum 19+2 haftadayım doktorumdan ve hastaneden cok memnunum insallah boyle devam eder🙏 😊
karauzum Merhaba benimki de 8 haftalık. Memorial da yapıcam umarım. Hastane konusunda hiçbir fikrim yok. Aşkın hocaya gidiyorum. Duydunuz mu adını bilmiyorum. Hastane hakkında bilgis olanlarda yazabilir mi?
Efsunnaz Subuss6 saglikla kucaginiza alirsiniz insallah 💕 tabi bebegi gorene kalp atisini duyana kadar insan rahat hamilelik geciremiyor ama pozitif olmak lazim herkesten etkilenmemek lazim 😬 ben hep oyle gecirdim 😂
Gizemito Ankara Batıkentten bizde 🤩 12+6 haftalığız, Medikal Park a gidiyoruz, Ertan Öztürk doktorumuz 😍😍
Sevdaaaaaa Subuss6 eger maddi durumunuz elverişli ise özel koru hastanesi zeliha küçük var ona gidebilirsiniz, özel muayenesini de açtı. Çok anlayışlı bir doktor. İnstagramda da takip edebilirsiniz o zmn kesin bu dersiniz.
karauzum Evet doğum paketi 8000e. Herşey dahil sadece 1 test harçtide unuttum şimdi adını 😁 9. Haftaya kadar dinletmiyorum ben dedi kalp atışını. Gördüm sadece pıt pıt 🥰
mmylmz Melekk0626 evren hoca candır 3 sene evvel tup bebekteydı centrum klınık recaı papuccu ıle. çok emegı bar bende cok cok ıyıdır boncuk göz :) tunalıda şuan kendı yerı sanırım ama hangi hastanede bılmıyorum