Gaye Bende öyleydim hiç geçmeyecek zannettim, iştahsızlık, bulantı hissi perişan etti. Prilam dr diye bir bulantı ilacı var aslında 2 adet alınması gerekiyormuş gece ama ben 1 adet alıp denemek istedim. Öyle de devam ettim, şuan 12+6 haftalığız yalnızca sabahları iştahsız oluyorum zorla bir iki dilim kızarmış ekmek, haşlanmış yumurta ve peynir o kadar :( ama artık gün içinde daha iyiyim çok şükür. Geçiyor yani üzülmeyin ben hiç geçmeyecek zannetmiştim hatta mide kanseriyim falan diye düşünüp ağladığım oldu 😳