Bedii çok geç artık. Sizle konuştuktan sonra gittim görüştüm hayır dediler biz kimseye öyle söylemedik dediler. Sabit bizim fiyatlarımız dediler. Özel sigorta falan varsa durum değişir dediler. Bende uzatmadım. 6.750 lira doğum parası 250 lira da köşe oda İçin para verdik. Toplam 7000 ödedik taburcu olduk. O muhasebede başka biri vardı doğum iznine ayrılmış o olsaydı konuşacaktım ama genç bi kız gelmişti onun yerine Burcu sanırım adı. Toy, konuşması hoşuma gitmedi. Tavrı itici geldi pazarlık yok gibi konuştu bende uzatmadım. Eğer jimeri bi daha tercih etmezsem bu alt tabaka çalışanları yüzünden olur. Doktorları çok iyi ama bu ara çalışanlar cidden iticiler. Neyse hayırlısı olsun bebeklerimiz sağlıklı olsun