Biranne00 Kızlar merhaba kızımın birinci ismini Zeynep koyacağız ikinci isim olarak babamız Duru düşünüyor ikisinin anlamıda çok güzel sizce Zeynep duru uyumlu mu? Başka ikinci isim öneriniz var mı 🥰
Biranne00 RabiaMG ben Zeynep bade düşünmüştüm hep ama badenin anlamından dolayı eşim duru düşünüyor 🥰
Biranne00 Gizem_37 ailemizde Zeynep zümramız var o kadar sessiz sakin akıllı nazik bir çocuk ki isimleriyle yaşasınlar inşallah canım 🥰
busrabusr Çok çok güzel bence 😍 biz de ya Zeyneb Duru ya Zeyneb Nil koyacaktık Zeyneb Nil’i seçtik gözümüz yollarda bekliyoruz şimdi minik prensesimizi 😍
Arwen Kızım olsa koyacağım iki isimdi Biranne00 kızım olsaydı koyacağım iki isimdi ❤️ Sağlıkla gelsin
ebrubrcn Bende nasip olursa kızıma Zeynep koyacağım ama yanına ne koysam karar veremedim duru güzel uymuş bnce yanına🥰
Biranne00 ebrubrcn ben hep Zeynep bade düşünmüştüm ama badenin anlamının hoş olmadığını öğrenince duruya döndük canım 🥰
RabiaMG Biranne00 anlamli olsun diyolar ya canim zeynebe cogu isim uyuyor benim kuzenlerim var dila ve naz ekli onlar aklima geldi 🥰