Deletedmom115 Esoes93 en sevdiğim canım arkadaşım kuzenimin adıdır, Beyza ismini de o yüzden çok severim, bana çok zarif geliyor 😊
Esoes93 Babyone Didi6 Deletedmom115 Kızlar peki eski bir isim mi sizce çok kararsız kaldım da ? Ela koymayı düşünüyordum aklıma Beyza ismi de takıldı
Didi6 Esoes93 Eski değil. Hatta son senelerde aşırı derecede kullanıldığı için Ela ismi eskidi diyebilirim. Beyza daha fresh bir isim. 😊