B_marzi hayır sormadım, 12. hafta bitince doğal boyalarla boyatın diyorlar ama kına haricinde hiçbir boya %100 doğal değil, bunu sipariş etmek kolaydı ve tekrar tekrar boya ile uğraşmamak için kendi doğal saç rengimde aldım, sarıydı koyu kahveye boyadım çok güzel kapattı