mervenuralkan25 canım aslında bebeğin iyiyse ve kilosunda bir problem yoksa karnının çıkmaması daha iyi hem hareketin kısıtlanmıyor hemde bir tane bile çatlağım yok şuana kadar hiçbişi kullanmama rağmen birde hala eski pantolonlarım vs oluyor sadece düğmesi kapanmıyor doğurunca eski kilomda olmuş olucam