EzgiCan_ Haftadayız ve bebeğimi çok hıçkırık tutuyor bu aralar bunun bir zararı var mı? Ya da bir çözümü var mı yapmam gereken bir şey?
CananAkdag EzgiCan_ Bebeğinin hıçkırması gerekiyor canım buna sevinmelisin bence ciğerleri için önemli doğuma hazırlık
Merbe61 EzgiCan_ hıckırık nasıl oluyor nasıl anlıyorsunuz ben 24,haftadayımmbasladımı yada nezman baslar
Seymen1905 Evet hıçkırması çok iyi ciğerleri için bırak hıçkırsın ben hıçkırdığında nerdeyse hareket etmemeye çalışıyom kesilmesin diye😁
Dmlh Snmdnz 28+2:)) hissediyorumdur illa ki ama hangi kıpırtı hıçkırık onu bilemiyordum dikkatle bekleyeceğim şimdi 😍
demet35 EzgiCan_ o aslında hıçkırık diye duyduğumuz hıçkırık değil dışarı hayatında nefes alıp vermek için antrenmanmış tuhaf ama bende duyunca çok şaşırmıştım:))