Sdtsdmr Kızlar ya sağlık ocağında şekere bakılıyor mu? Hastaneye gitmek istemiyorm en azından sağlık ocağı daha küçük.Şekerim normalse yükleme yapmam ama değilse mevbur gidicem :((( bnmle aynı durumda olanlar napmayı düşünüyo acaba?
Nvn00 Sdtsdmr Zaten şeker yüklemeyi sağlık ocaklari yapıyor. Bağlı olduğunuz ebe arayıp çağırıyor numarası varsa ebeyi arayıp sorabilirsin ne zaman geleyim diye ☺
CananAkdag Sdtsdmr canım hastaneler bomboş sağlık ocağı daha kalabalık bu aralar herkes aynı kafada çünkü bu arada şeker yüklemeai yaptırmalısın normalde şekerşn olmaması gebelik şekerin olmayacağı anlamına gelmez ve birde her dağlık ocağı şeker yüklemesi yapmıyor artık bir sor istersen
Gunesinponcikannesi Sdtsdmr yüklemeden önceki şekerle yüklemeden sonraki şeker farklı çıkıyor önceki değerim 92 çıktı yüklemeden sonra 124 çıktı 3 kere kan alıyorlardı normalde bende sınıra yakın olmadığı için 3. Kanı almadılar. Bulunduğum ilde sağlık ocağında yapılmıyor sağlık ocağındaki doktor biz değil hastane yapıyor dedi
Deletedmom262 Sdtsdmr Hastanede yaptırdım ve bomboştu. Saglik ocagi beni aramadı yani orda yapılıyor mu bilmiyorum
Sdtsdmr CananAkdag tamam canım sorayım bir yaptırmam lazm ama dimi yaa bazıları olmasa da olur diyor iyice kafam karıstı
CananAkdag Sdtsdmr olmasada olur diyenlere burdan selam olsun sen başkalatını dinlene beni de dinleme ben fikrimi söyler çekilirim karar vermek sana kalır sende veya bebekte şeker varsa ne gibi xararları olabilir bi googla sor o bile yeter canım karar senin
Oznurrb Sdtsdmr benim bağlı olduğum sağlık ocağı bana yapıyoruz vs demedi. Baya ilgililer normalde yapılıyor olsaydı söylerlerdi diye düşünüyorum 🤷♀️ Ben de yarın mecburen takipli olduğum hastaneden yaptıracağım. Artık tedbir bizden taktir allahtan diye eldivenimi maskemi takıp gideceğim.
Baharbal Sdtsdmr benden bugün gidecektim ama kadın doğum doktorunda virüs çıktı şehir hastanesine gitmeye de korkuyorum