Semina57 Haftamdayım 2-3 gündür göbeğimde sürekli, bazende belimde kaşıntı oluyor..kızarıklık yok ama kaşıntı ve sonrasında yanma oluyor..Internetten baktım Kaşıntı beşinci aylarda başlar göbegin büyüyüp gerilmesinden dolayı diyor..benim gibi erken kaşıntısı başlayan var mı ki?
Melikezturk Semina57 bende de oldu canım erken 3 ayın sonuna kadar kasimisim iz kaldıni bilmiyordum kaldı bende de iz ama 3.cü ayimin sonunda düşük yaptım normal doğum gibi suni sancı verip dogurttular beni
Kbrbsr Semina57 benim var cnm hemde çok kötü ne kullandıysam geçmedi en son bi arkadaşımla annesi geldi annesi ebe ona sordum bana kesinlikle beyaz vazelin kullan dedi dündendir kullanıyorum inan çok iyi geldi fiyatıda 2tl göğüs ucunada sür onada iyi gelicek
SevcenMerin Ben böyle bi başlık atacaktım 20. Haftadayım yaklaşık 3 haftadır var kaşıntım artık dayanamıyorum bütün vücudum kaşınıyor. Ama bişe yok sadece ayağım egzama gibi oldu ama senin erken başlamış.
Semina57 SevcenMerin göbegim ve arka kısmı dışında hiç bi yerimde yok..göbegim de gergin..erken mi kilo almaya başladım ondan mı acaba diyorum..bilmiyorum
Bekleyenler Ben de kaşınıyorum. Prolotun iğne yerim kıpkırmızı ve kaşınıyor. Onun dışında vücudumda çeşitli yerler kaşınıyor. Ne yapacağım 😬🤔
Esratrkgl Bekleyenler duş sonrasi veya her kasindiginda nemlendir ben vazelin kullaniyorum ozellikle kasinan bölgeye kasimamayada özen göstermelisin