Merhaba 17 haftalık gebeyim. dun akşam başlayan ensede ateş ve bas ağrım var geçmiyor 24 saat oldu normalde migrenim vardı ama hamilelikte çok şükür yaşamamıştım ama bu ağrı beni korkutuyor tansiyonum da normal çıktı acaba kolestrol mu yaşayan var mi bu durumu. Ne yapabilirim?