Asminnil Arkadaşlar sizlerde yaşamınızın kasık ların tam üstünde şişlik gibi birşey hissediyormusunuz sanki gazla doluymuş gibi
Sltn01 Asminnil dün hissediyordum öyle canım sanki karnım gazla dolu gibi içimde bşey var gibi anlamadım bugün geçti değişikti .
Elifaydogan06 Asminnil evet bendede oluyor o canım şişkinlikten kaynaklı soda içiyorum rahatlıyorum karnım 6 aylık gibi :)
Asminnil Kuzular iç çamaşırı sürtmesinden bacak aramda yara oldu oda bir tatlı kaşındı bende kaşıdım şimdi yara yerini kazdıkça büyüttüm ne yapsam geçirilen cildiyeye gitçem sağolsun virüsten dolayı gidemiyorum