Aydeniz09 canım bende ilk o ilacı kullanıyordum , sonra sağlık ocağından verileni kullanmaya başladım doktorum bi farkı yok kullanabilirsin dedi.hatta gittiğim sağlık ocağı artık bundan yok bitti dedi doktorum 100mg olanını yazıyor.ve öbür ilaç bana çok dokunmuştu bu hiçdokunmadı