Gencanne01 LaleKarabacakAkelik bız ogrendık erkek miş o yüzden gosterdı hemen 13 de doktor tahmın ettı büyük ıhtımal erkek dedı 15 de kesın dedı
ElifKarata LaleKarabacakAkelik 17 e girdik nerdeyse hala öğrenemedim canm 😅😘 göstermiyor yarın yine gidicem
Emineslh Ben gittim 14 haftalık gostermedi 15 olduk uyuyordu uyandıramadık ama doktor yüzde 80 kız dedi sonra 17 haftalıkken tekrar gittim ama devlette başka bi yere (iki doktorum var biri özel biri devlet) orda da ısrarla erkek gördüm dedi doktor ben inanmadıkça daha çok ısrar etti bu sefer inandım
Aysnismail LaleKarabacakAkelik biz 18 deyiz daha ögrenemedik en son 13. Haftada gittik gostermedi sipa bidaki kontrole gidicez ins gosterir
Sedaekici LaleKarabacakAkelik benim 10. Ve 12. Haftada erkeğe benziyor dedi. 14. Haftada kesinleşti canım
NilayKorkmaz Dün 14+2’ydik kontrolümüz vardı, cinsiyeti söylemedi resmen gösterdi doktor 🙈 şükür bi oğlum vardı, bi oğlum daha olucak 🙏🏼 Herkese güzel gebelikler sağlıklı doğumlar ❤💙
adm LaleKarabacakAkelik Lale Hanım bu arada Forum üyesi 15.000'inci annemiz sizsiniz! Mail ile size ulaşamadık. Mailinize bakar mısınız?