Duygucoban evet en önemli olan şey moral bende moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum inşallah Allahın izniyle sağlıkla 9. Ayda kavuşucaz bebeklerimize 🙏🏻 İkiz hamileliği çok zormuş birde 2,5 yaşında kızım var onda da erken doğum tehlikesi yaşamıştım 30. Haftada ama 37de dünyaya geldi. Rabbim biliyor işini bize düşen sabır ve dua inşallah geçecek bu günler. Bana doktorum magnezyum vermedi kasılmalar için adalat verdi sordum magnezyuma gerek var mı diye gerek yok dedi