Kızlar 2 gün önce normal doğum yaptım sütüm hiç gelmiyor bi de bebeği ilk emzirdiğimde göğsümü ne güzel tutup emdi sonra sütüm gelmeyince hastanede hazır mama verdiler şırıngayla vermezssek sarılık olur diye ben de korktum verin dedim ondan sonra göğsümü almadı eve geldik emziriyorum önce genellikle zorla veriyorum reddediyor genelde 😔 mecburen mama veriyorum sonra napmam lazım bilmiyorum çok üzgünüm 😐