Merhaba hamiş anneler 😘 öncelikle ben 13 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim. Biraz erken olacak fakat doktoruma normal doğum yapamayacağımı. Bunu yapabilecek yüreğin bende olduğunu düşünmediğimi ve sezeryanla doğum ypmak istediğimi söyledim. ben iğne yaptırırken hastaneyi inletiyorumda birazcık ayılıp bayılıyorum 40 kere 🙈 neyse işte doktorumda bana spinal anestezi yapıyorum epidural yapmıyorum dedi. Şimdi ikisi arasındaki farklara baktım çok çok fark yok. Baş ağrıları ikisindede oluşabilecek şeyler. İğnenin girdiği omurlar farklı sadece. Benim sorum şu spinal olan epidural olan deneyimli annelerimiz lütfen doğum sonrası yaşadıklarınızı benimle paylaşır mısınız? Teşekkürler 😘😘