Heisenberg Gzmkk Bence hemen gitmelisiniz. Kanama her zaman düşük belirtisidir hemen giderseniz önlemini alırlar progesteron verirler. Geç kalmayın bence🙏🏻
Heisenberg Btl_89 Rahim duvarının kalınlaşmasını sağlayan hormonun sentetik hali. İlaç olarak kullandığınızda düşük yapmanızı engeller🥰🙏🏻
Btl_89 Heisenberg benim düştüğüm başladığında bana böyle bişey demediler yapmadılarsa ama benim bebeğimin kalbi durmuştu gerçi
TeacherS Gzmkk yarın sabahı bekleme canım ben hafif lekede bile acil e gittim sağlıkçılar çok ilgilendi Allah razı olsun hemen damar yolu falan açıyorlar ne olur ne olmaz diye yarın doktor a yine gidersin
zeyzey95 Gzmkk canım fazla gibi nasıl yarına kadar durabiliyosun anlamadım açıkcası millet küçücük leke görse acile koşuyor. Umarım kimyasal değildir. Ben yaşadım 67den 2 gün sonra 35e düştü sonra normal adet oldum
Btl_89 Gzmkk canım kanaman fazla yerleşme kanaması öyle olmaz bence maskeni eldivenini tak hemen git acile önlemini erken al parça attın mı
Gzmkk Btl_89 hayır benim ilk baş kahve pembe gibiydi bugün biraz koyu ve fazla oldu sabah ilk işim gidicem