esilax sabahlari artk dislerimi fircalamak facia oldu ozmn kusuyorum bu durumda bnm gbi olan varmi kizlar?
Gmst esilax 33.haftadayim. ilk haftalardaki bulanti doneminde basladi bende de bu durum. Psikolojik midir nedir hala devam ediyo. Dogumdan sonra gecer umarim. Bu sekilde hic verimli olmuyo malesef.
Elif1147 esilax canım diş macunu değiştir istersen o da çok etkiliyor.bitkisel olanlar bir nebze daha iyi
Dytanne esilax canım benim de ilk aylarda öyleydi kafayı yemek üzereydim günlerce fırçalayamadığım bile oluyordu 😢 fırçanı çocuk fırçalarından al bir nebze daha kolay oluyor. Bence macunu değiştirme meyveliler tatlı olduğu için mideni daha çok bulandırıyor. Naneli bir nebze daha iyi geliyor.
esilax bejanne00 bende ilk defa bugun yasadim grcekten cok igrenc birsey:/ hayir yok kanama dis etlerimde sende varmi?
ulker2017 Bende oyleyim,14 haftaligimda bulantim geçti ama hala sabahlari disimi firçaladigim zaman bulantim yine oluyor🤦♀️
aslininkuzusu Benimde aynı şekilde oluyor diş fırçamı en yumuşaklarından aldım diş macunumuzda paradontax fresh ile değiştirdim daha iyi şimdi geçer inşallah sizin ki de
Gunesimveben esilax kacinci haftadasin bilmiyorum ama yakalsik 30.haftaya kadar bnde oyleydim ymklerden hmn sonra disimi fircalayamiyordum aradan en az 1 saat gecmesi gerekiyordu. Sende bnm gibi den. Bide bn dis macunu secer olmuştum. Onlarda etkiliyor sanırım
EsrefSevdaOrman 15 haftalıgız fırçalarken benim de midem bulanıyo haftada 1 kere ancak fırçalayabiliyorum onda da sadece ön dişlerimi
bejanne00 esilax bende çok var ya hamileliğimden önce temizletmiştim olmamıştı ama yeni yeni olmaya başladı. Çocuklar icin olan diş macununundan önerdiler bugun ondan denicem bugun iyi gelirse yazarım buraya canim. Bu arada ne kadarlık
MasalAlparslanMom esilax 25. Haftada halâ öyleyim bende . Fazla karnıma doğru eğilmeden dik vaziyette fırçalayarak biraz daha iyi oluyo bi dene istersen. Mentolü sıfıra yakın bi diş macunu aldım bide
Mry esilax ilk 3 ay sadece sabahları değil sürekli yaşıyordum. Mecburen öylesine bi fırçalamak zorunda kalıyordum
esilax bejanne00 tamam canim tesekkurler bekliyorum🙂 biz bugun 2 aylik olduk cok skur siz nkdrliksiniz?
Sevde123 Diş bakım takıntısı olan ben 22 Haftalık oldum ama hâlâ fırçalarken kusuyorum bazen bi kaç gün fırçalamıyorum bide o yüzden kusuyorum 😥 normalde bulantılı gecen bi hamileliğim yok ama fırça ve macunu görünce bile kötü oluyorum 😯
MUsa-ESraDursun esilax ben öyleydim canim herkes yemek.konusunda sıkıntı yaşar ben banyooo.her fırçalamam bi sebep olurdu öyle böyle degil
Enis esilax aynı sorun bende de vardı canım istifra değil bulantıyla beraber öğürtü 🙁 bu yüzden artık sabahları değil gece yatmadan önce fırçalıyorum diş etlerimde kanama da oluyor benim
Ayselcnt arkadaşlar gece fırçalamayı deneyin isterseniz.. sabah ilk 3 ay herşey mide bulandırabiliyor.. ben sadece yatmadan fırçalıyordum.. Çünkü sabahları fırçalasamda fırçalamasamda kusuyordum..