35+3 haftalık hamıleyım sabah siddetli bel agrısıyla uyandım dogum sancısı gibiydi ama duzenlı degıldi hemn doktora gittin nst ye girdim hafıf sancı cıktı ama acılma yok dendi gerı doktor muane etti bobrek sısmıs o sancı yapıyor dogum yaptırmam sana dendi bekle dendi bebegın cigeri gelıamesı ıcın igne yaptırdı sımdı hala siddetli sancı var ne yapacağımı bılmıyorum benım gıbı olan yada aynı sorunu yasayan anneler varmı bu durumda neler yaptınız ben dogum olsun istiyorum sancı cok siddetli bobrek sancısı