Myszky 34+4 haftalıgız Kızlar 46cm 2750gr mış bebegım. Boyle gıderse 4 kilo uzerıne çıkarmı sizce??? aynı haftalıklar durum nedir?? birde ilkkez nst gırdım herhangı bırsey cıkmadı suyumda bebegın kalp atışı da çok iyi dedi dr
Durkayaelmas Myszky 34+2de 2750 49 cmdi suanda 35 haftaligiz bende nstye girmistim gecen hafta bendede bisey cikmadi ama inanilmaz agrilarim var ayin 14nde gidicem dogum icin gün vericek bakalim hayirlisi
Nehir66 Myszky Mrba canım bizde 34+4 haftalığız geçen iki gün önce doktora gittik kızım 3040 kilo 52 cmdi 🤰🤔 ntsde bizimde bişey çıkmadı bebeğimde çok iyi şükür 🙏🏻 4 kilo üzerine çıkar mı bilmiyorum ama çıkarsa doktorum normal doğumun zor dedi
kitapkurdu Myszky canım bugün kontrolüm vardı. 34+5haftalığız. 3575 kilo 52 cm olmuş. 33te 2250 gramdı. Seninkinin kilosu iyi endişelenme. Valla bizim ne olacağımız belli değil 😔
Edibeee Bende 34+5ım ayın 13 inde doktora gıdıcem gun alıcam sezeryan için. İnşallaj 3 kiloyu gecmıstir benimki Rabbım saglık versınbutun annelere bebişlere 🥰
Elfida1920 kitapkurdu maşallah kilosuna 🧿😍 bende 34 haftalığım ama bilmiyorum şuan. Özel bişe yiyo musunuz kilosu için 🌸
Elif6161 kitapkurdu 1 haftada 1 kilodan yukarı almış nerdeyse canım çok ilginç valla böyle alırsa sen yakında dogurursun ☺️
kitapkurdu Elfida1920 yok canım valla sadece yemek yiyoruz. İlk başlarda çok dikkat ediyordum az yiyordum. Sonra erken Doğum riskim oldu sırf bebek kilo alsın diye bıraktım dikkat etmeyi. Fazla abartmışım galiba 🤭 ama ben hiç kilo almamışım orası da garip
Elfida1920 kitapkurdu bende aşırı iştahlı değilim omega kullanıyorum meyve kuruyemiş süt peynir vs öyle şeyleri yiyorum Yemek pek yiyemiyorum o yüzden acaba kilo almıyor mu diye düşünüyorum 32 haftalıkta 2 kiloydu 🙂
kitapkurdu Elif6161 1 buçuk haftada canım 🤭 aynen doktor artık doğsada endişemiz olmaz dedi. Şimdi hareket etmeye çalışıyorum doğum başlasın diye. Düne kadar başlamasın diye korkuyordum 😁
Drykmsl Myszky 33 haftada 1900 / 2160 Dı ikizlerim. 2500 2750 civari olsa şükredicem. İlk dogumumda kızım 4 kiloya yakın dogdu. Sizinde bulur o kiloları. Ama normal dogum zorlayabilir