Kızlar merhaba 19. Haftadayız doktorum plasentanın rahmin önünde olduğunu ama bunun bi sıkıntı olmadığını söyledi belirtiyim rahim agznda değil yapısal bişey dedi rahmin önünde cilt altı yağ rahim ve plasente 3 katman olduğu için bebeği bazen çok net göremiyebiliyoruz falan dedi doktor yine çok şükür herşeyini görüyoruz tabi ama benim sorum böyle olan varmı aranızda zor gözükür yada hareketlerini az hisseden yada ilerleyen zamanda göbeğine bakınca bebişn hareketlerini görmeyen ben şuan yavaş yavaş hissddiyprum harekrtlerini ama acaba ilerleyen dönemde az hissetme vs olur mu acaba biraz uzun oldu kızlar kusura bakmayın