Mrwemn meliccccc benimde vardi başlarda birgun kanamam oldu gecti bebek iyiydi kanama sebebi kanama alanindan kaynaklaniyor olabilir dediler. Son kontrolde yok olmustu. Kanama alani oldugunu gördugundede doktorum cok onemli birsey degil olabilir boyle demisti. Panik yapmayin bence dinlenin :)
1tinybean meliccccc dışarı da atabilir kanamayı, kendiliğinden de geçebilir bol bol dinlen su iç canım
Glcnazz10 meliccccc canım bendede vardı ilk 3 ay yani 12 haftama kadar hastanede yattm kanamalarım oluyordu kanama alanı vardı neyseki çok şükür kayboldu 26+4 olduk sürekli yat dinlen hic bişey yapma bn bide progestan hap ve igne kullanıyodum
Glcnazz10 meliccccc ilk 3 ay zaten çok önemli dikkat etmeye çalş ben ynede mecbur kalkıyordum kanamam oluyodu hastanye gdiodm acillik oluodm 4 5 gün yatırıyorlardi
Hus4343 Benim başıma da geldi 6 haftalıkken.baya da büyüktü alan dışarda kanama yoktu iğne ve ilaç verdi doktorum geçmiş dedi 2 hafta sonra.bi sebep de söylemedi böyle şeyler olabilir dedi dikkatli ol ağır kaldırma dedi
meliccccc Hus4343 bende suan 6 haftaligim canm benmkide baya gi buyumus 4+2 iken kanama basladi kesilmisti simdi yine basladi😥 surekli yatiyorum insallah benmkide gecer bian evvel
Aydanaydn meliccccc tüp bebekti dimi canım seninkide benimde tüp bebek 13. Haftaya kadar sürdü kanamam tüp beneklerde normalmiş hiç korkma bol bol uzan ilaçlarını tam saatinde al geçer inşallah🤲
meliccccc Aydanaydn evet canim tup bebek👼 bebegimizide gorduk hamd olsun saglikli cok sukur🤲 ama iste kanama korkutuyo surekli yatiyorum insallah benmkide gecer hemen dualarinda banada yer ver olurmu🤲 saglikli aihhatli kavusalim ins. Sende kavus insallah🧿🌸
Csnsu meliccccc korkma canım hersey olucağına varır tedırgın olma bnde hiç bitmicek sandım cok ağldım üzdüm kndmıde yvrmda 16 hftada kesıldı kanama alanının düzelmesı 1 2 ayı buluyo zaten progestanını kullan hergun aynı saat olmasına dıkkat et 17+4 üz sağlıkla kucağmza almk nsıp olsn ısh
Himpi meliccccc benim de bugün kanamam ve kaşık ağrım oldu hala da devam edıyor doktora gittim rahim de kanama varmış bol bol dinleneceğiz inşallah hepımız saglıkla kavuşuruz bebişlerimize🙏🏻
meliccccc Csnsu saglikla kavus ins canm. Darisi bize olsun insallah gececek bu gunler allahin izniyle🤲🤰
meliccccc Glcnazz10 darisi bana kuuzm yaa insallah gecer. Bende kullaniyorum progestan proluton insallah atlatirim
Razz7020 Benimde 5. Haftadan beri var canım 13+6 olduk hala da devam ediyor. İğne ilaç yatışlardayım hiçbir iş yapmıyorum benimki akıyor sürekli emme olmadı bakalım ne zaman duracak bekliyorum öyle. Bir sebebi de yok malesef oluyormuş öyle
meliccccc Razz7020 bende ayni oyleyim canm yatiyorum surekli ama benim kan sadece vc ye gidince geliyo 😥 insallah atlatiriz bebeklerimizi saglikli sihhatli kucagimiza aliriz 🤲🤰
meliccccc Glcnazz10 yatiyorum canm surekli vc disinda kalkmiyorum insallah gever yakin zamanda 🤲cok saol gecmis olsun sanada