Merhaba,
Cok benzer bir durumdayim ve caresizim.. size yazmak istedim..
Gecen hafta adet oncesinde 3 hafta 1 gunlukken test yaptirdim 25.18 cikti degerim
Bugun 4 haftalik gorunuyor, ve adetim 2 gun gecikti degerim 104.89
Durum ne olur bilmiyorum cok korkuyorum?
2 gun sonra bakalim bir degerine dedi doktor..
Duzelir mi sizce artis devam.eder mi?