Merhaba en son adetım 24 subatta bitti, ve 5 gün önce evde yapmıs oldugum ve sonrasında kan testı verdıgımde degerım yüksek oldugu için hamile oldugumu soledı ama bu covıd yuzunden sadece tlfda ogrenmek zorundayım suan cok kucuk oldugu ve yenı hamılelık oldugu belırtıldıgı ıcın cok meraktayım? Benim gibi aynı durumda olan varmı? Sanırım doktorla yuzyuze yada ultrasona gırdeydım ıcım rahat edecektı adetlerımde duzensız oldugundan dolayı kac gunlugum onu bıle tahmın edemıyorum 😔