Ayrıntılı ultrasonda sol rahim damar kan akışında azalma var. Buda bebegin 3 kilo ve altı olması bebeğin suyunun azalması ve tansiyon problemine neden olabilirmiş. 30 haftalarda damar genişleyip kan akışı normale dönebilirmişte. Tuzu azalttik. Protein ağırlıklı besleniyorum. Tansiyon takibi yapıyorum. Şuan 22+1 deyim.