Kizlar merhaba burda ara ara actigim basliklar cevapsiz kalsa da suan akil danismaya cok ihtiyacım var. 40+1 haftalik gebeyim. burda yazmıştım onceden de 36. haftada doktor değiştirmek zorumda kaldim. 34. haftadan itibaren nst de sanco ciktigi icin domtor 37de alalim deyip mantikli bi gerekce sunmamisti. ilk dogumum oldgu icjn de normali denemk cok istedigim icin icime cok sinen bi doktora gitmeye basladim. doktorum sadece tibbi gerekce olursa sezeryan olmasi taraftariydi. 38 ve 39. haftalarda bende nstde sanci cikmamaya basladi. bugun nstde az da olsa sancim vardi ve gecen hafta sali nişanım gelmisti. doktor alttan muayene etti ve 1 cm aciklik oldugunu soyledi. boyle giderse normali deneriz tabi ama cok uzun saatler surer. hastanede ne kadar az kalsan o kadar iyi dedi. suan sezeryan hastaları bile 1 gunde gondermeye calisiyoruz sorun yoksa dedi. sanirim hastane yönetimi de sezeryane yonkendirmek istiyor ki asla sezeryani konusmazdi bile doktorum. bana pazar gelince muayene edicem aciklik hala olmazsa istegine bagli normali deneriz ama ptesiye falan sarkar bu gidisle. ama dersen sezeryan sezeryama da alirim dedi. kafam cok karisti. ailem virus muhabbetine gelemicek yanima. sezeryamda tek basima isin icinden kalkabilir miyim bilmiyorum? vajinismus gecmisim old. icin de alttan muayenelerde bile cok kotu oluyorum. napcagimi şaşırdım. siz olsaydiniz ne yapardınız????