Kızlar biz de artık 37. Haftamıza girdik hayırlısıyla. Bugün bebeğin 3200 gram olduğunu söyledi doktorumuz yalnız nst de sancılarım çıktı doğumum her an olanilirmiş. Size sormak istediğim 37. 38 39 . Haftalarınızda bebek kilonuz kaçtı 💕 Hepinize hepimize sağlıklı hayırlı koronasız doğumlar diliyorum 💕🙏🏻