Buse0911 Aheahe canm 20. Haftadaym hala net hisstmiyorum bu hafta bole bi baloncuk patlamasi gbi olmaya basladi oda
Tugce_S Hayır tabi ki gayet normal hissetmemen boşver öyle konuşan insanları zamanla hissedersin bende daha net olarak hissetmiyorum bakalım kısmet
Eymenkerem Aheahe çok üzüldüm ama 12. Haftadan sonra bu tür vakalar daha az canım güzel düşün güzel olsun
Gmze23 Aheahe dediğimi yap iki parmağını göbeğinin altındaki yere koy küçük bi pıt pıt şeklinde atış varsa seninledir. Her zamanda hareket bekleme o daha küçük ve uyumasıda lazım dinlenmeside lazım sonuçta uyuyarak büyücek annesi☺️
UraSsmom Aheahe Aman manyakmı bunlar ya cahil cahil konuşmasınlar. Ben 21de hissettim daha erken hissedenler oluyomuş ama istisnadır oda yani
Deletedmom262 Aheahe bakmayin millete ben 17. Haftamda kıpırtı hissettim ondanda emin olamamistim. 23 24 te daha iyi anladim bosveriiinnn siz onlari
Gmze23 Aheahe bulmaya çalış tatlım iki parmağınla dene bunu tüm elinle değil dilediğin yerde ara pıt pıt diye bişey atıyor olması lazım