BenisSima alerjim var o yüzden bir toz gelse hapşırıyorum 27.haftadayım hala aynı bazen öyle bir ağrı giriyor ki kasıklarıma donuyorum hatta bazen bir iki damla kaçırıyorum 🤦🏽♀️ Ama çok şükür sıkıntı olmadı hiç iyiyiz ikimizde doktor da normal dedi hapşırırken kasıldığın için