Burcuyildiz Esma5217 ya çok güzel bir konu açmışsınız, bende cok merak ediyorum. Kilo aldım ve almaya devam ediyorum çünkü 🙃
Burakfatma Esma5217 ayy ben lohusa anne olarak yaziyorum canm kilolarim bana kaldi sadece i kilo gitti😏😏
Sis Esma5217 3, oda kızım doğdu 3kg gerikalan oldugu gibi bende kaldı, kızlar ilkte ödem olur şişlik olur öyle hemencik gitmez bir günde yani tabi bünye meselesidir belki ama öyle ilkte dogurdugu gibi tüm kilosunu atanı ben hic duymadım
Sis Esma5217 ee tabi 2-3 aya dikkat eder korsede takarsanız emzirirken süt olacak diye cok aşırı tatlı aburcubur yemez saglıklı beslenirseniz yavas yavas gider
Cemile32 Ben ilk gebeligimde eve geldim iki gun sonra hemen 6 -7 kilo arası gitmisti canım ama sonrasinda insan emzirdikce daha cok yiyo ben farketmeden o kadar cok yemisimki bir ay sonra baktigimda dogum kilomun ustune bile cikmistim🤷♀️
Eylul-Ada2020 İlk doğumum da 1 hafta sonra ağlık Ocağı ve doktor kontrolüm vardı 8 kg vermiştim 1 ay içinde 12 kg toplamda gitmişti en son 6 7 kiloyu zor verdim çünkü dikkat etmiyordum emzirdiği için inşallah bu sefer iradem kazanır hızlıca gitse çoğu en azından moral olur bize 🤲🏻
Burcuyildiz Esma5217 yaaaaa 😊 ben daha 24.haftadayım 10 kilo aldım. Bana kalırsa 20 kiloyla tamamlıycam gibi geliyor, 55 kiloyla hamile kaldım, 65 kiloyum.
Sis Esma5217 bunye meselesidir belki birşey diyemiycem ben hic denk gelmedim öylesine 🙈 he 1 ayda 40ı cıkınca fln olur ödem gider sislik gider benimde öyle olmuştu, öyle hemen doğar doğmaz bianda gitmez cunku canım, bide emzirirken insan cok acıkıyor biraz zor oluyor irade meselesi
Sis Esma5217 bunye meselesidir belki birşey diyemiycem ben hic denk gelmedim öylesine 🙈 he 1 ayda 40ı cıkınca fln olur ödem gider sislik gider benimde öyle olmuştu, öyle hemen doğar doğmaz bianda gitmez cunku canım, bide emzirirken insan cok acıkıyor biraz zor oluyor irade meselesi
tugce67-67 Burcuyildiz canım bende 26 haftlgım,55 le başladım en son 64 tüm kesin almışımdır.yanlız değilsin😂
Miican Beden kitle endeksiniz normal sınırlardaysa 11-17 kğ arası almanız önerilir. bebek 3-3,5 kğ, plasenta 1kğ, aminon mayi 1 kğ ,kanama 1 litre ve rahimde eski haline döndüğünde 6 kğ bandında verirsiniz..
Zeynep12345000 Ben 63 ile hamile kaldım 73 ile doğuma girdim 9 günlük bebeğim var lohusayım şuan bugün tartıldım 65 kiloyum ve bebeğimi 3115 gr doğurdum ilk gün eve gelip tartıldığımda 3 kg gitmiş görünüyordu . Bol su içiyorum ve yoğurt yiyorum
Gaye Esma5217 ben de ilk gebeliğimde 14 kilo aldım doğum yaptım eve geldim bir kilo vermişim sadece çocuk üç kiloydu zaten ödem oldu şiştim çok kan kaybından sanırım sonra bir ayda on kilo verdim pek iştahım yoktu