Gmze23 Minikmucizemizz bizide haberdar et beklemedeyiz inşallah gönlünce olsun tatlım hayırlısı olsun tekrardan 🥰
Minikmucizemizz Zdgnsym93 belim agriyodu hasta olcak gibi goguslerim hafif sisti ama herzaman hasta olcagimda oluyo oyle soylenilen gibi dokununca sizlamiyo o kadar
sinber Minikmucizemizz bnm de 5 marttı ben 28 martta öğrendim hem de 7,54 ile daha 3/2 ydi beraber bekleyeceğiz inşallah beni de etiketle sonucu alınca muhtemelen sen de 4/4 oldun bgn
Kubrasnyrt Minikmucizemizz ay canim benim yaa benimde 3 mart aramizda 2 gun var o zaman 😊 insallah guzel bir sonuç alirsin sonucun çıktığında benide etiketlermisin cok heyecanlandim bende yarin yada carsamba gunu gidecegim insallah bir aksilik olmazsa
Minikmucizemizz sinber tamam kuzum yazarim buraya beraber bekleriz inşallah pozitifi gorurum kanda dua ett 🥰
sinber Minikmucizemizz ediyorum canım normalde ortalama 2 saat diyorlar ama daha yeni olduğu için daha çabuk çıkıyor bana da 2 dediler 1/15 dk snr aradım çıkmıştı