Bsrasglm benden size tavsiye, çatın dar diyen doktora, raşitizm hastalığı geçirmediğinizi, bildiğiniz bir anatomik bozukluğunuz olmadığını söyleyin. Gelen gidene çatın dar diyor bu doktorlar da iyice abarttı. Kanama da olabiliyor. Ben de olmadı ama biraz ağrı hissetmiştim gün içinde. Sonra geçti. Rahat olun. Stres yapmayın..