mom101 Merhaba kızlar biliyorum henüz erken ama burda 9 haftalık bile tahmin yapa bilenler oldu bizde 10+2 haftalığız sizce kızmı erkekmi? 🙈🥰
mom101 Betulyesilts yorumun için teşekkürler çin takviminde falan oğlan çıkıyor ama bende nedense kız hiss ediyorum
mom101 Betulyesilts benimde yakınlarımda tutdu çin rus takvimi hepsi hepside bende erkek gösteriyor bakalım cinsiyyet tam olarak kaçıncı haftada biliniyor?
Betulyesilts mom101 benim doktorum ikili testte tahminde bulundu 12+3 de flan iki cocugumuda orda ogrendim ☺️