Sibelylcn Bebek 5 haftalıkken doktora gittim keseyi göremedi iki gün sonra tekrar gel dedi gittim yine göremedi normal 8haftaya kadar görünmemesi dedi kanaman ve ağrın olabilir dedi bu durum beni çok endişelendirdi tekrar beta verdim 3380 de olan beta 8369 olmuş verilen cevaptan tatmin olmayıp özele gittim doktor hemen gördü keseyi devlet hastanesi magdurlugu 🙁
Mel-sin Devlet işte. Başından savmak icin baştan savma bakiyo, 2 dkda gönderiyor. Ay bi de bizim burda 5 hastayı birden alıyor içeriye 😂 O gun bugundur gitmiyorum. 5+3 oldum ben de bugün kontrolüm var, ben de görürüm inş.
Mel-sin Sibelylcn 😂😂 O zaman en iyisi özel. Daha önceki gebeligimde 6+4te bebeğin kalbi durmuştu biraz onun gerginliği var da. Umarım bu sefer hersey yolunda gider.🙏
Sibelylcn Mel-sin ay ya inşallah rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımiza almayı nasip etsin 🙏🏻
Sibelylcn tubatayfun karnimdan baktı sonra özel yukardan baktı boş kese gördü sonra alttan baktı ikisinde de gördü sıkıntı yok dedi inşallah yoktur.
mervesarp2005 Devlet hastanelerinde ultrason cihazları da iyi değil. 21. Haftadayim devlette hala cinsiyeti göremedi.ozelde öğreneli çok oldu.
Alparslan2018 Merhaba.benim ilk gebeliğim dün kanda 818.8 çıktı.tekrar ölçtürmem gerekir mi yoksa kese için beklenmeli mi