TunarinAnnesi Adetime daha 3 gün var bugun kan verdim negatif ama test nasıl pozitif olur Hemde 4 tanesi birden 😔femara içmişdim bu ay 3 yumurta yetişdi 13 sağ 16 ve 30 mm sol doktor 30 mm artik geç çatlama iğnesi yazsam tutmaz dedi geldim adetime 5 gün kala koku hassasiyeti kasık ağrisi göğüs ağrisi hiss etdim kistden dolayı pozitif çıkdı dedi doktorum 😔 adetimi bekleyip soğan kürü başliycam kızlar hakkınızı helal edin 🙏 https://imgyukle.com/i/JAMDhh https://imgyukle.com/i/JAM8hf https://imgyukle.com/i/JAM3yI ``
Hayal95 TunarinAnnesi Canım, benim 8cm kistim vardı hiçbir zaman pozitif çıkmadı idrarda şaşırdım şuan inşallah Bi hafta bekle yine tekrarla testini derim😉
Songulkls27 TunarinAnnesi ilginç idrar testinde pozitif çıkmış ama 🤔. Benimde adete 4 gün kala test yaptım idrar ve kan testi ikisi de negatif ti adetim geçti yine de bekledim 6 gün geçince test yaptım idrar ve kan da 3340 larda çıktı şimdi 8 haftalığım
Ysmn_11 TunarinAnnesi canım benim de başıma geldi defalarca test yaptım silik çizgi ama bariz belli olduğunda da kan vermeye gittim 0,20 şok oldum allah en kısa zamanda nasip etsin ve şuan hâlâ regli olamadım bugün soğan kürüne başladım malesef
TunarinAnnesi Songulkls27 Yine şükür sevinmişsiniz ben beklemedeyim doktor hamile de ola bilirsin adet de hazirlikli ol dedi
Ysmn_11 TunarinAnnesi bekle canım inşallah vardır Allah gönlüne göre versin benim yarın 9 gün gecikme olcak bugün artık başladım
A_C_04 TunarinAnnesi aaa cnn nasıl olur ya bütün testlerin pozitifti ama sen yinede adetini bekle inşallah yanlış çıkmıştır kan sonucun
Seva__sevaaaa TunarinAnnesi hansı xesdexanada qan verdiz bezi xesdexanalarda cavap sef çıxır. Bir yaxınımın başına gelmişti. Çünki hcg hormonu qanda olmuyanda mümkün deyil 2 ci xett çıxsın birde şekilde görünecek qeder
Gupssse TunarinAnnesi durumumuz benzer malesef ben de aralık- ayında kürtaj oldum.gecen ay adete 1 gün kala ovulasyo koyu ciktiburdaki arkadaşlar gebesin dedi hatta bi heyecan gittim kan vermeye Negatif.hormonlar dalga geçiyor bizimle 😥her seyin hayırlısı olsun üzme kendini
ozgei TunarinAnnesi herseyin hayırlısı olsun canım, uzulme, en kısa sürede kavuşacağız insallah bebislere🤲
Seva__sevaaaa TunarinAnnesi aaa mende gencedenem türkiyede yaşıyıram 😍 narahat olma hamilesen üreyin rahat olsun çünki olmuyanda test ele göstermir. Mende yox denecek qeder görünmez çıxmıştı ama hamileydim
Gupssse TunarinAnnesi üzme kendini şu mübarek günde hepimize dua ettim.eminim hepimiz birbirimize dua ettik kimin duası kime kabul olur bilinmez rabbim hayr etsin
MzyynSrctn TunarinAnnesi ümitlendirmek için demiyorum ama soğan kürüne başlama hemen bekle adetinin geçmesini 5 gün falan geçerse o zaman kan testi tekrarla . Bi test bozuk dicem hepsi mi bozuk. Allah hayırlısını nasip etsin canım