nurmerve Merhaba canım büyük ihtimal öğrenirsin gösterirse, ben de 14+4 haftalığım o korku bende de var 2kaybım var benim de kontrolüm haftaya inşaallah güzel haberlerini alıp görürüz yavrularımızı, benim de bulantılarım bayaa azaldı kasık ağrım var ara ara, halsizliğim hala tam geçmedi