Smge_ Merhabalar, sezeryan dogum yapacak Veya yapmis anneler tam olarak kacinci haftada oldunuz , olacaksiniz📌😊
Snmdnz Smge_ ilk dogumumu mecburi 38+0 ken oldum simdide 33hagtaligim doktorum 38.haftama gun vericek canm genelde 38 ve 39 arasinda yapiliyor zaten
Gunesinponcikannesi Smge_ benim doktor 3 hazirana gün verdi ama bebek normal doğum pozisyonunu almıştı son gittiğimde normal de yapabiliriz dedi hastanede çalışan birkaç tane arkadaşım var onlar benim doktorun normal doğum yaptırmadığını söylüyorlar 1 normal yaptıracağıma 10 sezaryen yaptırım diyormuş bilmiyorum bende ama gün verdiğine göre belli ki sezaryen yapacak miniğim güzellikle sağlıkla doğsun da önemli değil nasıl doğacağı katlanırım her acısına hamile kaldığından beri zaten canıma okudu 😇😇
Smge_ Snmdnz benimde 38+0 da olacak carsamba gunu . Haftasi normal zaten , sizin bebekte bir sikinti olmus Muydu peki