Selam kızlar ben 6 yıldır evliyim evlendim ilk sene kendi kararımla korunduk ve 1 sene sonra kendi haline bıraktık artık anne olmak istiyordum ama günler geçti ve hamile kalamadim evlendikten 2 buçuk yıl sonra hamile kalmıştım büyük bi heyecanla hastanenin yolunu tuttum ama hayatımın şokunu yaşadım dış gebelik oluşmuş hemen yatışım yapıldı çok şükür sonlandı aradan tam 2 buçuk yıl geçti ve tedavi olma kararı aldım catlatma ignesi klomen tedavisine başladık ve 2. Dış gebeliğimi yaşadığımi öğrendim hastaneye yattım kürtaj iğne ile sonlandı benim için çok zor günlerdi çok caresizdim çok şükür onuda atlattım 4 ay korunduktan sonra bidaha tedavi olmaya karar verdim ve aşılama yapıldı çok umutlanmıştım kesin olur diyordum ama malesef negatif sonuçlandı 1 ay geçti rahim filmi çektirdim ertesi ay 2. Aşılamami yaptırdım ve ne yazık ki ondada negatif sonuç aldım artık çok yıpranmıştım yillar geçip gidiyordu ve kendi haline bırakma kararı aldım artık hastaneye gitmek istemiyorum dedim çünkü gerçekten çok yorulmuştum o sabah erken uyanmalar o tedaviler o ilaçlar beni çok yormuştu tüp bebek yaptırma imkanimda yoktu zaten sonra şifa allahtan diyip zeytinyağına kuru incir koydum yedim ve ovulasyon takibi yaptım ama o olumsuz tedavilerden sonra umudum biraz kırılmıştı benim için doğal yollarla hamile kalmak imkansız gibi bişeydi ama Allah’tan hiç dua mi kesmedim hep dua ettim rabbime yalvardım göz yaşı döktüm kendi tarafından bana hayırlı sağlıklı evlatlar ver allahım diye dualar ettim çok çaresiz kalmıştım hem maddi hem manevi gücüm bitmişti tedavi olmaya rabbimden istedim ve adet günüm geldi çattı test yaptım bide ne göreyim 2. Çizgi cıktı Ben nasıl titriyorum ağlıyorum o kadar heyecanlıydım ki kalbim yerinden çıkacaktı hemen göz yaşlarımı sildim kalktım şükür namazı kıldım rabbime şükür ettim dua ettim bu mucizeyi yaşattığı için sonra sağlık ocağında kan verdim değerim yüksek cıktı şükür bugünde hastaneye gittim bebeğimi gördüm minicikti kalbi atıyordu çok güzel bir duygu o kadar heyecanladim ve mutlu oldum rüyada gibiydim artık benim içimde de minik bir kalp atıyor rabbim isteyen herkese o anı yaşatsın kimseyi mahrum bırakmasın bebeğim şu an 6+4gunluk ve benimle daha isterim ki rabbimden yaşadıklarımı anlatmak istedim umudunu kaybedenlere moral olmak için 🌹🌹