Nur123455 bunu dıyen devlet yada araştırmaysa takma kafana.ben devlet ve araştrmaya gittm(zeynepkamile)bana da beyninde su var dediler,peritanologa gonderdi.sinir oldum gitmedım.cinsiyetini 5 aya kadar soylemedıler yok gostermezmiş saklarmış.bende aynı gun ıcınde ozele gıtmeye başladım,paranı verıosun en ıyı sekılde bakıolar .ozelin ultrasonu daha detaylı ve guvenılır.baktı beynınde su yok.normal sevıyede.kılosunu da yanlş soylemısler kılosuda ıyı.cınsıyetı kız dedi pat dıye soyledı valla.sonra başımdan gecen olayı anlattm.zeynep kamılın boyle bısı yapmasına şaşırdı.oyuzden ne devlet ne araştrma tavsıye etmem.yersz korkutuolar.devlet aşırı ilgisiz 2dk tutmuolar senı ıcerde.ben vıtamınımı kan ılacımı kendım yazdırdım doktorun yazacagı yoktu kaç aylık olmuşuz.sorumsz ınsanlardan uzak durun kendınız dusunun herseyden once bebeğinz var❤️🌸