ArzuuzrA Tansiyon problemimden dolayı 35+3 de kızım sezaryenle doğdu solunum sıkıntısı yüzünden küvezde lütfen dua edin anneler kızımla bian önce kavuşalım kucağıma alamadım daha ☹
HsynArasinannesi ArzuuzrA Allah sana bağışlasın acil şifalar versin bir an önce kucağına alırsın inşallah canım
pamuksekerinannesi ArzuuzrA Rabbim en kısa zamanda sağlığına kavuştursun yavrunu ve en kısa zamanda kucağına al İnşallah canım🙏🙏
TubaMustafaDurmaz ArzuuzrA ArzuuzrA Allah yardımcınız olsun inş birsn önce bebeğinizi kucağınıza alırsınız
Bgmbgm ArzuuzrA haftası iyi cnm sen moralini bozma sütun azalmasn Allah kavusmayi nasip etsin kilosu da iyimis kısa zamanda ciakr kuvezden
Meleklerim16 Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alıp evinize gitmeyi nasip etsin.Rabbim şifa versin inşAllah
ArzuuzrA Amin inşallah çok teşekkür ederim hepinize.ister istemez kafaya takıyorum canı sağolsun yeter tabi