Bvzzz ben ikisini de tercih etmedim. Avent bence gereksiz pahalı. Onun yerine wee baby bin geniş emzikli cam olanından ve bir tane de klasik olanından aldım. Memeyi reddetmemesi içinde sık sık emzirmeyi düşünüyorum şu an 34+3 haftalığız. İnşallah öyle bir sıkıntı yaşamayız 😊