Nilnil Bende de oluyor karnım çok acıyor bazen içerde birşeyler yapıyorlar gibi ilk gebelik olunca insan tecrübesiz oluyor neden acıyor böyle diye düşünüyor.. benim daha çok göğüs kafesim acıyor nefes alıp verirken ve oturduğum zaman, bebeklerim ikiz belki de ondan dolayı bu kadar erken başladı bu ağrılar 24 haftalık hamileyim