Evita Masal10 aşağıda olması mı? Tam kapatıyorsa normal doğum mümkün değil. Haftana göre dr takip eder. Açılırsa ona göre konuşursa ve kanama vs açısından dikkat gerekiyor. Ağır kaldırmamak, ağır iş yapmamsk gibi…
ebru-kc11 Masal10 benimde önde sadece hareket hissetmede gecikmeye sebep olur diye biliyorum ama hafta ilerledikçe gayet hissediliyor 30 haftalık olduk gayet hissediyorum
1minikanne1 Benimde öndeymiş doktorum hep yatacaksın iş yapmayacaksın dedi ama doğumdan bahsetmedi normal doğumu tamamen engelliyor muymuş ki
Evita 1minikanne1 kanalı kapatıyorsa evet, ama kayabiliyor işte. Yat dinlen ağır iş yapma deme nedeni kanama olmaması, ordaki damarlara baskı yapabilirmiş.
Masal10 Aşağıda değilmiş ama öndeymiş 🤔…. hareketlerini şuan hissetmezsin dedi,, 5.ayın sonunda hissetmeye başlarsın dedi 😰 şuan 16 hafta olduk
Masal10 ebru-kc11 hareketleri geç hissetmenin dışında başka bi sorun oluşturur mu? Kanama vs.. yada erken doğum gibi…??
ebru-kc11 Masal10 sanmıyorum olsaydı doktor kesin söylerdi zaten. Ki 30.haftaya geldim ne kanama oldu ne de erken doğum riskim var. içiniz rahat olsun.
ebru-kc11 1minikanne1 benim normal doğum ihtimalm maalesef hiç olmadı belimde sıkıntı olduğu için o doktorum izin vermedi. O yüzden normal doğum ile ilgili hiç konuşmadık kadın doğum doktoru ile direk sezeryan yazıldı zaten dosyama. Önde olunca anne ile bebek arasında oluyor plesanta, aşağıda olunca normal doğuma engel diye biliyorum.