Uzm-Nurse hayır canım bebeğimi kaybedeli 7 ay oldu dört ay geçtikten sonra hemen istedim fakat olmadı o zaman iğne olmuştum bir defa çatlatma iğnesi
ondan sonra hiçbir tedavi görmedim
tamamen kendiliğinden oldu
bir de stres yapmayı bıraktım kendime meşgale buldum daima
Allah ım da nasip etti çok şükür 🤲