Kbrakbra El_if gönül ister hepimiz tutalım ama ilk zamanlar ben susuz kaldığım için serum takviyesi almıştım . Havalar ısınıyor daha çok suya ihtiyacın olacak . Keyfi bir durum değil ama sen bilirsin tabi yinede