Meray Hanımlar 28 kasımda doğum yaptım hala regl olmadım. Bebeğimi emziriyorum. Henüz doktora gitme fırsatım olmadı bu konu ile ilgili. Sizce normal bir durum mu?
Sedasgmz Meray 1 seneye kadar normal çevremde 1 sene olmayan tanışım var 1 sene sonunda doktor kontrolünde oldu
Meray Retina yok canım pek bişey yapmaya vaktimiz olmuyor bebişten😁 arada kaçamak olursa da korunuyoruz 😁😁
Retina Meray aman dikkat süt korur diyip ikinciye hamile kalan çok duydum😉) yazsaydın bi google vardır başına gelen belki daha düzen oturmuyodur vücutta regl için.
Retina Meray merak edip baktımda bir seneye kadar regl olmayanlar varmış normal diyormuş doktorlar.emzirmeyi bitirdikten sonra2-3 ay içinde olmazsan sorun olarak görüyorlarmış.insam çatlar onca sene😉)